x
Få et uforpligtende tilbud

Send os en forespørgsel

Eller kontakt os på mail eller telefon:

350+ kunder

Uforpligtende møde

Ingen lange bindinger

Bureau med topkarakter på Trustpilot

Send forespørgsel ny

Vi vender tilbage indenfor 12 timer

350+ Kunder i hele landet

100% ejerskab og ingen bindinger

x
Lukket

Privatlivspolitik

Ved indgåelse af aftalen indsamler og opbevarer vi følgende data, for at kunne udføre det kontraktlige arbejde:

Disse data opbevarer vi

Ved indgåelse af aftalen indsamler og opbevarer vi følgende data, for at kunne udføre det kontraktlige arbejde:

  • Firmanavn
  • CVR nummer
  • Kontaktpersoners navn, e-mail og tlf. nummer
  • Hjemmesideadresse

I nogle tilfælde, men ikke alle, indhentes også følgende informationer, under samtykke:

  • Brugernavn og kode til hjemmeside
  • Brugernavn og kode til webhotel/FTP/database
  • Brugernavn og kode til Google konto (Analytics, AdWords o.l.)
  • Brugernavn og kode til kundens eksterne systemer

Ved indhentning af tilbud, opbevarer vi følgende data:

  • Firmanavn
  • Kontaktpersons navn, e-mail og tlf. nummer

Hvor opbevares data, og hvem har adgang til dem?

De basale kundedata opbevares i systemet Trello, hvor produktion og ledelse har adgang. Du kan læse mere om Trellos GDPR her: https://help.trello.com/article/1118-trello-and-gdpr-our-commitment-to-data-privacy

Yderligere logins o.l. opbevares krypteret i LastPass, hvor kun relevante medarbejdere har adgang. Du kan læse mere om LastPass og GDPR her: https://logmeincdn.blob.core.windows.net/lporcamedia/document-library/lastpass/pdf/en/Overview-LastPass-GDPR.pdf

Tilbud o.l. opbevares i WordPress systemet.

Sletning af data

Som udgangspunkt beholdes basale kontaktinformationer efter kontraktudløb, med henblik på senere aftaler.

Andre data, så som koder o.l., slettes ved ophør af samarbejde. Ønsker en kunde at få slettet alle data, kan de til enhver tid rette henvendelse til virksomhedens GDPR nøglepersoner.

Tilbud o.l. sendt fra hjemmesiden, opbevares i op til 12 måneder.

Databrud

I tilfælde af databrud, forstået som uautoriseret adgang til vores systemer, hardware m.m., skal GDPR nøglepersoner ved StepUp Media ApS informeres.

Ved intern, eller evt. uvildig ekstern vurdering, fastslås hændelsens omfang, og der tages action mod dette, enten internt, eller via tredjepart.

Er der indhentet oplysninger fra de brugte systemer, alarmeres de/den berørte kunde(r).

Anmodning om indsigt/sletning

Som kunde kan du til hver en tid anmode om indsigt eller sletning af dine data.

Dette gøres ved at du retter henvendelse til en af virksomhedens nøglepersoner.

GDPR nøglepersoner

Følgende ansatte har det overordnede ansvar for GDPR i StepUp Media:

  • Niclas Møller Dam (Partner & Rådgiver)