Eksponér din virksomhed for de interesserede brugere
Google Remarketing går ud på at eksponere dine produkter eller serviceydelser for de brugere, der allerede har været inde på din hjemmeside – og dermed allerede har vist interesse for det, du sælger. Det er derfor en meget omkostningseffektiv annonceringsform. Vi kan hjælpe dig med at opsætte Remarketing kampagner og annoncer, så du får fat på de interesserede brugere.
Fang de købeklare
Hvis en bruger allerede har været inde på din hjemmeside, og dermed vist interesse for noget du sælger, er det oftest nemmere for dig at overtale dem til at foretage et køb. Vi kan hjælpe dig med at lave Remarketing annoncer, der lokker de købeklare brugere tilbage ind på din hjemmeside og forvandler dem til kunder. Blandt andet ved at tilpasse Remarketing annoncen til målgrupper, der har udvist forskellige former for interesser eller befundet sig på alt fra en kategoriside til i varekurven – eller som ganske enkelt kommer fra dine kundelister.
Få mest muligt ud af din investering
Remarketing annoncer er den mest omkostningseffektive annonceringsform, netop fordi modtagerne af dine annoncer allerede har vist interesse for dit produkt eller din serviceydelse. Vi kan hjælpe dig med at generobre dine besøgende og få mest mulig værdi for din investering. Hvordan? F.eks. ved at vise Sofie billeder af dén jakke, hun allerede har kigget på i din webshop, når hun browser rundt på nettet – eller ved at minde Karsten om, at det er på tide at bestille det servicetjek til bilen, som han læste om på dit website.
Hvorfor bruge Remarketing?
Du bør bruge Remarketing, hvis du er interesseret i at få tidligere besøgende retur på dit website. Formålet er her, at de vender tilbage for at gennemføre købet af det produkt, de udviste interesse for ved seneste besøg.
Du ved, at kunden allerede HAR udvist interesse, men måske blev personen afbrudt eller måtte forlade din hjemmeside hurtigt ved seneste besøg. Klikker denne bruger sig retur igen via din Remarketing annonce, er vejen til et salg kortere.
Hvilke mål kan Remarketing opfylde?
Remarketing kan opfylde flere mål. Du kan både bruge det til at øge dit brand kendskab eller til at øge konverteringer via genvisning af produkterne over for interesserede brugere.
På den måde er det ikke kun produktet, du kan reklamere for, men også din hjemmeside, som brugeren måske i virkeligheden kan synes godt om, men kan have glemt, da vi hver dag eksponeres for mange websites og reklamer online.
Kan Remarketing annoncer målrettes?
Ja. Du kan blandt andet arbejde med forskellige typer af kunder, som f.eks. personer, der har besøgt dit website i den sidste måned eller måske personer, som har besøgt en specifik side eller forladt en indkøbskurv.
Det gør det muligt at personalisere dine budskaber og arbejde for en maksimal konverteringsrate.
Hvordan ser Remarketing annoncer ud?
Remarketing annoncer er typisk de billeder med kort tekst og en knap, som dukker op, når du surfer på internettet.
Google har adgang til millioner af relevante hjemmesider, som de kan vise deres annoncer på. Derfor ser man også tit annoncerne på de hjemmesider, man færdes helt naturligt på, hvilket kan være med til at skabe en højere grad af tillid til din annonce.
Hvordan kommer jeg i gang med Remarketing?
Når du skal i gang med Google Remarketing annoncering, skal du først have dit Remarketing-tag indsat i HTML-koden for siderne på dit website.
Hernæst skal du oprette en eller flere Remarketing-lister, der passer til dine mål. Det kunne f.eks. være brugere som har forladt en indkøbskurv eller brugere, der har besøgt en bestemt varekategori.
Nu skal din kampagne aktiveres, og du kan tilpasse den yderligere i forhold til sprog, geografi etc. Husk også at eksperimentere med hvilket tekster og grafiske udtryk, som giver bedste effekt (A/B splittest).
Vores fokuspunkter – i hvert projekt.
Pengene værd
Vi udarbejder SEO / søgemaskineoptimering fra vores kontor i Kolding, hvor vi skræddersyer den bedste løsning til din virksomheds kundesegment. Vi arbejder altid ud fra de søgeord, du helst vil findes på – dem, der kan skabe værdi og give nye kunder til din virksomhed! Vi tilbyder mdr. betaling og 100 % indsigt via grundig rapportering og tæt dialog.
Dks bedste support
Du får fuld afrapportering på dine SEO kampagner. Hvilke ord generer trafik og salg, hvilke relaterede eller nye søgeord kan skabe yderligere vækst og skal der fokuseres på et særligt område for din forretning? Vi rådgiver altid med afsæt i din virksomhed – og hos StepUp Media er der tilmed gratis hjælp og support. Det mener vi, udgør et godt samarbejde.
Ingen lange bindinger
Hvordan lyder en aftale iført håndjern og spændetrøje? Vi tænkte det nok, det er ingen interesseret i. Hos StepUp Media er der ingen lange bindinger, blot en minimumsperiode på kun 6 måneder, hvor du kan vælge månedlig betaling. På den måde kan du mærke effekten fra kampagnerne uden at have betalt forud.
Google Ads remarketing
Hvis du allerede anvender Google Ads, kan du med fordel opsætte Google Remarketing og reklamere direkte til kunder, der allerede har besøgt dit website.
Google Remarketing følger op på interessen
Forestil dig, at en kunde allerede har været på din hjemmeside. Måske han eller hun har set en betalt annonce og klikket sig ind? Måske personen har fundet dit website i de organiske søgeresultater? Måske har brugeren set din web-adresse på en flyer og er hoppet direkte ind på siden?
Uanset hvordan din bruger har tilgået din hjemmeside, kan du nu udsætte denne potentielle kunde for dine reklamer igen og igen, og derved forsøge at skabe et køb af det produkt eller den service, de potentielle kunder allerede har udvist interesse i.
Derfor er Google Ads Remarketing genialt
Den barske sandhed er, at blot 2 % af de besøgende køber noget, første gang de tilgår en hjemmeside. Herefter forsvinder de tilbage på det store World Wide Web. Men måske deres købelysten stadig eksisterer og kan vækkes til live? Brugeren har jo trods alt besøgt din hjemmeside for at se nærmere på et produkt eller en serviceydelse, der var interessant. Nu kan du fange kunden!
Google Remarketings formål er at genskabe kontakten mellem brugeren og din forretning – og dermed på ny engagere kunden i et produkt, han eller hun allerede har udvist interesse i.
Det foregår ved, at kunden besøger din hjemmeside eller webshop. Måske blev han afbrudt midt i købsprocessen eller på din kontaktside, måske var han ikke sikker på, om han manglede den ydelse, du tilbyder. Uanset årsagen, bliver kunden nu mindet om dig i sin videre online færd.
Her møder han nemlig reklamer fra din forretning på andre hjemmesider, hvormed kunden altså eksponeres for dine tilbud igen og igen – helt automatisk.
Du kan naturligvis selv styrke indsatsen ved at opsætte fængende kampagner, der består af god salgstekst, flot grafik og måske dynamiske animationer. På den måde motiverer du din kunde til at vende retur til dit website og gennemføre sit køb eller henvende sig.
Google Ads Remarketing er ikke bare genialt, men også omkostningseffektivt, fordi du målrettet henvender dig til personer, der allerede er interesserede i netop det produkt, du tilbyder. Det gør værktøjet helt unikt!
Klare fordele, der giver succes
Google Remarketing er et uundværligt værktøj for dig, der vil genskabe kontakten til kunder eller hele målgrupper, som tidligere har udvist interesse i dine services eller produkter på din hjemmeside eller i en mobil app. Google har gjort det let at udsende strategisk velovervejede kampagner, der genererer salg og styrker brand awereness.
Fordelene er klare:
Timet og tilrettelagte annoncer: Med Remarketing kan du annoncere specifikt til de personer, der allerede har været i kontakt med din hjemmeside eller webshop, når de færdes på andre sider af internettet. Du kan tilmed vælge at målrette din annoncering til personer, der har udvist interesse for et specifikt produkt! Har du en hel målgruppe, der f.eks. har lagt specifikke produkter i kurven uden at gennemføre købet, kan du fange dem og forsøge at lukke handlen med nye eksponeringer i form af annoncer for ”røde sko”, ”sportstøj”, ”børnecykler” etc.
Ikke kun hjemmesider: Google har adgang til millionvis af hjemmesider og mobilapplikationer, som du kan udsende dine Remarketing-lister til. Det betyder, du opnår en enorm rækkevidde i dine kampagner – ikke bare på websites, men også i målgruppens mobilbrug.
Annoncer til alle formater: Du kan som nævnt udforme alt fra statiske tekstannoncer til dynamiske billed- eller animationsannoncer for at opnå maksimal synlighed. Google tilbyder endda hjælp via oprettelse fra deres smarte annoncegalleri, hvormed dine annoncer bliver skaleret, så de optræder perfekt og professionelt – uanset hvor på hjemmesiden eller i mobilappen, din bruger ser dem.
Få opsat dine kampagner hos StepUp Media
Skal du have hjælp til at udforme flotte kampagner med et budskab, dine kunder ikke kan sige nej til? Vi hjælper dig med at få fat i dine brugere på ny og styrke din konverteringsrate.
Efter at have opsat og udformet dine kampagner, overvåger vi dem og gør dem gradvist mere og mere effektive på baggrund af indkommende data, så du får maksimal værdi for dine annoncebudgetter.
Kontakt os for at høre mere om, hvordan du generobrer dine kunder med Remarketing og skaber salget.
Send os en forespørgsel
Eller kontakt os på mail eller telefon:
200+ kunder
Uforpligtende møde
Ingen lange bindinger