x
Få et uforpligtende tilbud

Send os en forespørgsel

Eller kontakt os på mail eller telefon:

350+ kunder

Uforpligtende møde

Ingen lange bindinger

Bureau med topkarakter på Trustpilot

Send forespørgsel ny

Vi vender tilbage indenfor 12 timer 👍

4,9 - Fremragende på trustpilot

350+ Kunder i hele landet

100% ejerskab og ingen bindinger

x
Lukket

Google Ads remarketing

Hvis du allerede anvender Google Ads, kan du med fordel opsætte Google Remarketing og reklamere direkte til kunder, der allerede har besøgt dit website.

Google Remarketing følger op på interessen

Forestil dig, at en kunde allerede har været på din hjemmeside. Måske han eller hun har set en betalt annonce og klikket sig ind? Måske personen har fundet dit website i de organiske søgeresultater? Måske har brugeren set din web-adresse på en flyer og er hoppet direkte ind på siden?

Uanset hvordan din bruger har tilgået din hjemmeside, kan du nu udsætte denne potentielle kunde for dine reklamer igen og igen, og derved forsøge at skabe et køb af det produkt eller den service, de potentielle kunder allerede har udvist interesse i.

Derfor er Google Ads Remarketing genialt

Den barske sandhed er, at blot 2 % af de besøgende køber noget, første gang de tilgår en hjemmeside. Herefter forsvinder de tilbage på det store World Wide Web. Men måske deres købelysten stadig eksisterer og kan vækkes til live? Brugeren har jo trods alt besøgt din hjemmeside for at se nærmere på et produkt eller en serviceydelse, der var interessant. Nu kan du fange kunden!

Google Remarketings formål er at genskabe kontakten mellem brugeren og din forretning – og dermed på ny engagere kunden i et produkt, han eller hun allerede har udvist interesse i.

Det foregår ved, at kunden besøger din hjemmeside eller webshop. Måske blev han afbrudt midt i købsprocessen eller på din kontaktside, måske var han ikke sikker på, om han manglede den ydelse, du tilbyder. Uanset årsagen, bliver kunden nu mindet om dig i sin videre online færd.

Her møder han nemlig reklamer fra din forretning på andre hjemmesider, hvormed kunden altså eksponeres for dine tilbud igen og igen – helt automatisk.

Du kan naturligvis selv styrke indsatsen ved at opsætte fængende kampagner, der består af god salgstekst, flot grafik og måske dynamiske animationer. På den måde motiverer du din kunde til at vende retur til dit website og gennemføre sit køb eller henvende sig.

Google Ads Remarketing er ikke bare genialt, men også omkostningseffektivt, fordi du målrettet henvender dig til personer, der allerede er interesserede i netop det produkt, du tilbyder. Det gør værktøjet helt unikt!

Klare fordele, der giver succes

Google Remarketing er et uundværligt værktøj for dig, der vil genskabe kontakten til kunder eller hele målgrupper, som tidligere har udvist interesse i dine services eller produkter på din hjemmeside eller i en mobil app. Google har gjort det let at udsende strategisk velovervejede kampagner, der genererer salg og styrker brand awereness.

Fordelene er klare:

Timet og tilrettelagte annoncer: Med Remarketing kan du annoncere specifikt til de personer, der allerede har været i kontakt med din hjemmeside eller webshop, når de færdes på andre sider af internettet. Du kan tilmed vælge at målrette din annoncering til personer, der har udvist interesse for et specifikt produkt! Har du en hel målgruppe, der f.eks. har lagt specifikke produkter i kurven uden at gennemføre købet, kan du fange dem og forsøge at lukke handlen med nye eksponeringer i form af annoncer for ”røde sko”, ”sportstøj”, ”børnecykler” etc.

Ikke kun hjemmesider: Google har adgang til millionvis af hjemmesider og mobilapplikationer, som du kan udsende dine Remarketing-lister til. Det betyder, du opnår en enorm rækkevidde i dine kampagner – ikke bare på websites, men også i målgruppens mobilbrug.

Annoncer til alle formater: Du kan som nævnt udforme alt fra statiske tekstannoncer til dynamiske billed- eller animationsannoncer for at opnå maksimal synlighed. Google tilbyder endda hjælp via oprettelse fra deres smarte annoncegalleri, hvormed dine annoncer bliver skaleret, så de optræder perfekt og professionelt – uanset hvor på hjemmesiden eller i mobilappen, din bruger ser dem.

Få opsat dine kampagner hos StepUp Media

Skal du have hjælp til at udforme flotte kampagner med et budskab, dine kunder ikke kan sige nej til? Vi hjælper dig med at få fat i dine brugere på ny og styrke din konverteringsrate.

Efter at have opsat og udformet dine kampagner, overvåger vi dem og gør dem gradvist mere og mere effektive på baggrund af indkommende data, så du får maksimal værdi for dine annoncebudgetter.

Kontakt os for at høre mere om, hvordan du generobrer dine kunder med Remarketing og skaber salget.