x
Få et uforpligtende tilbud

Send os en forespørgsel

Eller kontakt os på mail eller telefon:

350+ kunder

Uforpligtende møde

Ingen lange bindinger

Bureau med topkarakter på Trustpilot

Send forespørgsel ny

Vi vender tilbage indenfor 12 timer

350+ Kunder i hele landet

100% ejerskab og ingen bindinger

x
Lukket

Opsætning af dashboard i Google Analytics

I dag taler alle om, at vigtige beslutninger i vores virksomheder er ”datadrevet”

I dag taler alle om, at vigtige beslutninger i vores virksomheder er ”datadrevet”. Data er essentielt, når vi skal træffe velfunderede beslutninger, men for meget data kan blive en hæmsko, der forvirrer mere, end det gavner. Løsningen er er personliggjort dashboard i Google Analytics, der er skræddersyet til dine behov.

Få data med relevans for dine KPI’er

Din forretning har med stor sandsynlighed en række prioriterede KPI’er, som I ønsker at følge med i. Google Analytics er det perfekte værktøj hertil, da I kan skræddersy jeres visning og få tilsendt rapporter med den data, som er relevant for jer. Du behøver med andre ord ikke at grave efter information gang på gang, men kan i stedet få hjælp til at opsætte et overblik med de mest værdifulde data, der sendes automatisk til udvalgte e-mailadresser i det interval, I ønsker.

Det giver løbende indsigt i, hvor effektivt I håndterer forretningens kritiske områder.

Vigtigt for SEO og Google Ads

Når du arbejder med markedsføring som søgemaskineoptimering og Google Ads, er det essentielt at kunne spore nøgletal. Hvor mange besøg får du fra organisk trafik og genererer dine annoncer et passende overskud?

Med korrekt dashboard opsætning kan du opstille dine data, så du lynhurtigt afkoder, om du får besøg og konverteringer fra de kanaler, du arbejder målrettet på og om du skal op- eller nedskalere dine kanaler, så du høster det største potentiale.

Hvad kan man spore?

Uanset om du ejer en webshop eller en hjemmeside, er du naturligvis interesseret i at vide, hvordan dine kunder interagerer med dit website, så du kan optimere det, få trafik til siden og forvandle den til købende kunder.

Du kan opsætte dit dashboard så forskellige diagramtyper viser, hvordan du anskaffer din trafik, hvordan dine besøgende navigerer, om du har 404 fejlsider, hvilke enheder dine kunder besøger dig fra, hvilke sider, der er mest værdifulde og meget mere.

Alle data kan sammenlignes periodevis, så du kan sammenholde en tidligere periode med nye data, når du har rettet op på uhensigtsmæssighederne.

Vi hjælper dig naturligvis med at skræddersy din opsætning af dashboard i Analytics og kan rådgive på baggrund af de resultater, din data afslører. Samtidig kan vi hjælpe dig med at opstille mål og påvise forbedringer, hvis du ønsker optimering på tværs af dit webunivers.

Hør mere om værdien i data

Er du interesseret i at høre mere om, hvordan du forvandler data til effektiv optimering?

Spor dine kunders adfærd og din sides styrker og svagheder. Få et klokkeklart overblik med dit eget målrettede Google Analytics Dashboard.

Kontakt os og hør mere.