Få styr på dine data
Google Analytics er det bedste værktøj til at samle data på dit website. Vi kan opsætte Google Analytics på dit website, så du får adgang til alle de data, der kan være vigtige for din forretning og som kan hjælpe med at forbedre dit website. Vi kan også rådgive dig på baggrund af dine data, så du får udnyttet dem bedst muligt.
Få et skræddersyet dashboard i Analytics
Det er ikke alle forretninger, der har det samme behov og dermed kigger på de samme data. Vi kan hjælpe dig med at lave et skræddersyet dashboard i Analytics, som giver dig mulighed for at få et hurtigt overblik over de data, der er mest værdifulde for din forretning. Så slipper du for at kæmpe dig igennem data-junglen.
Modtag nøgletal lige i indbakken
Et skræddersyet dashboard i Analytics kræver ikke, at du hver eneste dag går ind på Analytics for at se, hvordan dit website performer. Vi kan opsætte et overblik med de vigtigste data, der automatisk sendes til ønskede e-mailadresser lige så tit, du ønsker, så du altid er up-to-date med, hvad der sker på dit website.
Vores fokuspunkter – i hvert projekt.
Pengene værd
Vi udarbejder SEO / søgemaskineoptimering fra vores kontor i Kolding, hvor vi skræddersyer den bedste løsning til din virksomheds kundesegment. Vi arbejder altid ud fra de søgeord, du helst vil findes på – dem, der kan skabe værdi og give nye kunder til din virksomhed! Vi tilbyder mdr. betaling og 100 % indsigt via grundig rapportering og tæt dialog.
Dks bedste support
Du får fuld afrapportering på dine SEO kampagner. Hvilke ord generer trafik og salg, hvilke relaterede eller nye søgeord kan skabe yderligere vækst og skal der fokuseres på et særligt område for din forretning? Vi rådgiver altid med afsæt i din virksomhed – og hos StepUp Media er der tilmed gratis hjælp og support. Det mener vi, udgør et godt samarbejde.
Ingen lange bindinger
Hvordan lyder en aftale iført håndjern og spændetrøje? Vi tænkte det nok, det er ingen interesseret i. Hos StepUp Media er der ingen lange bindinger, blot en minimumsperiode på kun 6 måneder, hvor du kan vælge månedlig betaling. På den måde kan du mærke effekten fra kampagnerne uden at have betalt forud.
Opsætning af dashboard i Google Analytics
I dag taler alle om, at vigtige beslutninger i vores virksomheder er ”datadrevet”
I dag taler alle om, at vigtige beslutninger i vores virksomheder er ”datadrevet”. Data er essentielt, når vi skal træffe velfunderede beslutninger, men for meget data kan blive en hæmsko, der forvirrer mere, end det gavner. Løsningen er er personliggjort dashboard i Google Analytics, der er skræddersyet til dine behov.
Få data med relevans for dine KPI’er
Din forretning har med stor sandsynlighed en række prioriterede KPI’er, som I ønsker at følge med i. Google Analytics er det perfekte værktøj hertil, da I kan skræddersy jeres visning og få tilsendt rapporter med den data, som er relevant for jer. Du behøver med andre ord ikke at grave efter information gang på gang, men kan i stedet få hjælp til at opsætte et overblik med de mest værdifulde data, der sendes automatisk til udvalgte e-mailadresser i det interval, I ønsker.
Det giver løbende indsigt i, hvor effektivt I håndterer forretningens kritiske områder.
Vigtigt for SEO og Google Ads
Når du arbejder med markedsføring som søgemaskineoptimering og Google Ads, er det essentielt at kunne spore nøgletal. Hvor mange besøg får du fra organisk trafik og genererer dine annoncer et passende overskud?
Med korrekt dashboard opsætning kan du opstille dine data, så du lynhurtigt afkoder, om du får besøg og konverteringer fra de kanaler, du arbejder målrettet på og om du skal op- eller nedskalere dine kanaler, så du høster det største potentiale.
Hvad kan man spore?
Uanset om du ejer en webshop eller en hjemmeside, er du naturligvis interesseret i at vide, hvordan dine kunder interagerer med dit website, så du kan optimere det, få trafik til siden og forvandle den til købende kunder.
Du kan opsætte dit dashboard så forskellige diagramtyper viser, hvordan du anskaffer din trafik, hvordan dine besøgende navigerer, om du har 404 fejlsider, hvilke enheder dine kunder besøger dig fra, hvilke sider, der er mest værdifulde og meget mere.
Alle data kan sammenlignes periodevis, så du kan sammenholde en tidligere periode med nye data, når du har rettet op på uhensigtsmæssighederne.
Vi hjælper dig naturligvis med at skræddersy din opsætning af dashboard i Analytics og kan rådgive på baggrund af de resultater, din data afslører. Samtidig kan vi hjælpe dig med at opstille mål og påvise forbedringer, hvis du ønsker optimering på tværs af dit webunivers.
Hør mere om værdien i data
Er du interesseret i at høre mere om, hvordan du forvandler data til effektiv optimering?
Spor dine kunders adfærd og din sides styrker og svagheder. Få et klokkeklart overblik med dit eget målrettede Google Analytics Dashboard.
Kontakt os og hør mere.
Send os en forespørgsel
Eller kontakt os på mail eller telefon:
200+ kunder
Uforpligtende møde
Ingen lange bindinger