Kontaktinformation

Centervej 2 A 6000 Kolding

info@stepupmedia.dk

+45 71 74 74 68

Send os en forespørgsel

Dine kontaktoplysninger

Send forespørgsel

Vi tager kontakt til dig med et godt tilbud inden for 12 timer. 👍🏻


Få den opmærksomhed, du fortjener

Facebook annoncering består af flotte levende videoer, billeder og tekst. Du kan med andre ord sammensætte din annonce, så den fanger flot, formidler effektivt og får dine forretningsmål i hus. Annoncer effektivt med alt fra flotte billedkarruseller til likeable videoer.

Kom i kontakt med din målgruppe

Dine Facebook ads er nemme at skræddersy, så de rammer den helt rette målgruppe. Du kan gøre dine annoncer effektive og slagkraftige med segmentering baseret på geografi, demografi, interesser og adfærd. Aldrig har det været lettere at ramme din målgruppe.

Få indblik i din Facebook annoncering

Følg med og se hvordan dine Facebook Ads øger kendskabsgraden til dit brand og driver målrettet trafik fra dine kampagner videre til din hjemmeside. Mål let resultaterne fra din annoncering på Facebook og se hvordan din målgruppe reagerer på dine opslag. Hold dit momentum kørende med skarp markedsføring.

Lad os føre dig over målstregen

Hos StepUp Media hjælper vi dig gerne med både strategi og opvarmningsøvelser, inden vi sætter spurten ind og krydser målstregen. Kort fortalt hjælper vi dig i gang med din Facebook annoncering – fra startskuddet til sejrsskamlen. Kontakt os på 71 74 74 68 og få hjælp og rådgivning til Facebook marketing.

Facebook annoncering

Facebook vokser, vækster og vinder frem, og det er ikke anderledes med Facebook marketing.

Facebook marketing og retargeting

Facebook vokser, vækster og vinder frem, og det er ikke anderledes med Facebook marketing. Derfor skal din virksomhed naturligvis også gøre brug af Facebook markedsføring og få del i det enorme udbytte, der venter på dét sociale netværk, hvor din målgruppe befinder sig.

Brug Facebook advertising og kom i lommen på dine potentielle kunder

Facebook er enormt. Ikke bare på verdensplan, men også her i Danmark. På verdensplan logger mere end 1,23 billioner aktive bruger på det sociale medie – og du kender nok heller ikke mange i dit netværk, der ikke bruger den populære platform.

Derfor er det kun helt naturligt, at virksomheder har en kæmpe interesse i Facebook annoncering, for det er her, deres målgruppe bruger store dele af deres online tidsforbrug.

Din målgruppe – eller målgrupper – kan skræddersys ud fra en kernemålgruppe baseret på alder, interesser m.m., som brugerdefinerede målgrupper ud fra lister eller som kopimålgrupper, hvor du udvider dit potentiallegrundlag ved at finde personer, der har samme træk, som dem du har kendskab til i forvejen.

Husk at man faktisk blot skal være 13 år for at oprette en profil på det sociale medie. Herfra og op støder du på alle aldersgrupper, alle samlinger af populære til helt unikke, nicheprægede interesseområder, alle faggruper, firmaer og fanklubber – ja, stort set alt.

Derfor er Facebook ads og promotion en potentiel guldgrube for firmaer.

Hvorfor er Facebook ads effektive?

Når du arbejder med markedsføring på Facebook, har du mulighed for at indsnævre din målgruppe baseret på geografiske og demografiske forhold.

Facebook marketing er derfor et effektivt redskab både for den lokale pizzabager på Nørrebro, der vil nå ud til tømmermændssegmentet mellem klokken 10.00 og 15.00 på søndage, ligesom en stor sportskæde kan målrette deres kampagner til badmintoninteresserede mænd og kvinder over hele landet i alderen 15 til 75 år.

Alle forretninger kan finde deres målgrupper. Facebook annoncering giver helt specifikke muligheder for at komme på de brugeres skærme, der har udvist interesse for produkter magen til dine – eller bare passer perfekt på din målgruppes profil. Det gør, at de mange brugere støder helt naturligt på din markedsføring, og ikke tager samme alarmerende afstand, som når de f.eks. læser en traditionel tilbudsavis.

Ganske enkelt fordi, at tilbuddet er meget mere relevant for dem.

Gør dig uimodståelig med Facebook remarketing og Facebook retargeting

Her kommer et lidt kedeligt fakta fra et af de største amerikanske online marketing medier: Blot 2 % af de besøgende på din hjemmeside køber et produkt eller en ydelse første gang, de lander på din side. Der findes med andre ord et stort antal af besøgende, der har vist interesse i den type service eller produkt, som du tilbyder, uden at have købt det. Dem kan du fange nu!

Afhængigt af hvem man spørger, vil de sige, at retargeting er Facebooks begreb, mens remarketing er Googles. Men i almindelig tale er Facebook retargeting og Facebook remarketing to begreber, der deler samme vigtige formål: nemlig at genskabe kontakten og engagere kunden i dit produkt!

Facebook retargeting og remarketing

For ikke at forvirre, samler vi de to begreber under Facebook retargeting. Med markedsføringsformen Facebook Retargeting har du et fremragende værktøj til at eksponere potentielle kunder for dét produkt eller dén ydelse, de allerede har udvist interesse i. Forestil dig at en kunde besøger din hjemmeside (eller en tilsvarende) og at du sporer og studerer personens adfærd helt pr. automatik.

Nu forlader personen din hjemmeside igen – uden at købe. Til gengæld bliver han eller hun nu eksponeret for dine Facebook ads, hvor appellerende billeder af produkter i personens interesse dukker frem med flotte billeder eller som dynamiske annoncer – igen og igen, på tværs af Facebook.

Facebook retargeting er omkostningseffektivt og fremragende til at målrette kampagner til brugere, der allerede er interesserede i netop det produkt, du tilbyder. Når først opsætning og annoncer er lavet, overvåger vi dine kampagner og gør dem så effektive som overhovedet mulig.

Facebook marketing er stadig en billigere annonceform

Foruden at være målrettet, dynamisk og effektivt hører Facebook marketing stadig til blandt de billigere annonceringsformer. Den lave pris samt de effektive målretningsmuligheder og retargeting gør den sociale platform til et sted, hvor virksomheder, der ønsker at forvandle besøg fra interesserede til konverteringer, skal være.

Din annoncering på Facebook ledsages oven i købet af nogle veludviklede værktøjer, hvormed du relativt enkelt kan aflæse succesraten fra dine kampagner eller designe nye spændende bannere, billedkarruseller og andre annonceformater som f.eks. Facebook video ads.

Facebook er ikke blot et stærkt redskab for virksomheder, der ønsker øget brandkendskab og omdømme, men også fleksibelt i forhold til reklameformer og budgettering, ligesom det endnu ikke er så konkurrencebetonet som f.eks. Google.

Kontakt os og hør mere

Vi hjælper jer naturligvis godt fra start med jeres Facebook annoncering, så I får opstillet de rette kampagner og mål, får designet flotte annoncer med effektive budskaber og får gennemskuelig afrapportering.

Kom i gang med jeres Facebook marketing på bedste vis. Kontakt os og hør meget mere om jeres muligheder.

Lær mere omkring Facebook annoncering

Instagram annoncering

Facebook ejer Instagram, så det er nemt, hurtigt og effektivt at udvide annonceringen til Instagram.

Google Ads

Vis annoncer til dem, der aktivt søger efter det du tilbyder. Google Ads kan være super effektiv annoncering.

Konverteringsoptimering?

Vil du have mest muligt ud af de besøgende? Splittest mulighederne og få bedre konvertering.

Opsætning af Google Analytics

Vil du vide mere om de besøgende fra annonceringen? Det er nemt at måle på, med Google Analytics.